sobota, 31 maja 2014

Dywinacja - Tablica ouija



Tablica ouija

Tablice ouija są doskonałe do kontaktowania się bądź rozmów z Demonami i duchami. Wolę pracować z nią sama, ponieważ inni mogą stanowić rozproszenie, uniemożliwiając prawdziwą zażyłość z danym duchem.

Niech nowicjusze upewnią się, że płyta jest na całkowicie równej powierzchni. Ważne jest, aby wejść w trans podczas korzystania z niej. Połóż palce lekko na każdej stronie planszety. Wkrótce zacznie ona delikatnie ciągnąć. Odprężcie się i pozwólcie jej pracować. To może potrwać kilka minut. Ważne jest aby uwolić się od zakłóceń, oraz aby nikt wam nie przeszkadzał.

Moje doświadczenie jest takie, że wchodzę jakby w trans. Jak wtedy, gdy używam czarnego lustra lub wywołuję duchy zmarłych, wszystko w pokoju jest zablokowane. Całkowicie koncentruję się na tablicy. Jest to coś w rodzaju aury wokół wszystkich krawędzi planszy, a moja uwaga jest całkowicie zablokowana i nic innego poza mną nie istnieje. To jest tylko moje własne doświadczenie, wszyscy się różnimy, więc niektóre rzeczy mogą wyglądać u was inaczej.

Przekonuję się, że im wyższy rangą Demon, tym więcej energii poczujecie. Mam Demona który jest blisko mnie, a ostatniej nocy rozmawiałam z Nim stosując ouiję. Nie pamiętam jak długo jej używałam. Trochę to trwało. Poprosił mnie, żebym powiedziała coś konkretnego na głos. Kiedy to zrobiłam, naprawdę poczułam potężną energię jak rozbłysła we mnie, jak płomień.

Gdy mamy bardzo bliski kontakt lub wywołujemy Demony, możemy poczuć Ich energię. Moja skóra nadal jest nadwrażliwa, zupełnie jak wtedy gdy mam gorączkę lub oparzenia, ale żadnego bólu, nawet rano. Ich energia jest porażająca. Energia Ojca jest inna, jak zapewnie wielu z was już poczuło w czasie i po rytuałach. Uspokajająca i piękna.

Demony przychodzą do nas za pośrednictwem telepatii i projekcji astralnej. To jest moje doświadczenie –Demony dokonują projekcji inaczej niż ludzie. U nas widać nici łączące, a kiedy opuszczają oni ciało, one szybko się przyczepiają. Książki mówią, że są w kolorze srebrnym. Te, które widziałem były miedziane. Nigdy nie widziałam nici u Demonów, ale wiem, że Te wyższych rang fizycznie istnieją w innym świecie. Istnieją Demony, które mogą zostać z nami przez cały czas, aby nas chronić. Demony te są mniejsze, ponieważ są one w postaci duchów.

Im więcej używacie Ouiję tym lepiej będzie się w wam z nią pracowało. Kiedy ustanowimy ścisłą relację z Demonem, jedyne co musicie zrobić to dostroić się do Nich, a Ci zazwyczaj przychodzą do nas.

Każde z nas jest inne i będzie miał nieco inne doświadczenia w użyciu tablicy oraz odbieraniu wiadomości:

1. Automatyczny sposób - w tym przypadku, planszeta przesuwa się automatycznie, bez operatora, wiedząc co dany duch powie. Wiadomości w językach obcych będą również otrzymał, nawet w językach jakich operator nie zna i nigdy nie słyszał.

2. Metoda inspirujące – to jest najczęstsze: tutaj wiadomości są podane w formie myślenia na głos wewnątrz lub na zewnątrz swego umysłu. W tym przypadku, dana osoba praktycznie wie wcześniej co duch zaraz napisze. Poprzez częste powtarzanie inspiracja ta będzie głośnym myśleniem i biernym słuchaniem w komunikacji. Będziecie postrzegać wiadomości z własnego umysłu lub z zewnątrz siebie. To jest coś jak dyktando - słowa przychodzą do głowy, a potem przez ręce na planszetę.

3. Intuicyjny sposób - macie wrażenie, jakbyście poruszali planszetą sami. Na wszelkie pytania odpowie natychmiast. To jest rodzaj jasnowiedzy. Planszeta literuje słowa i zdania w pełnej świadomości, bez operat oratora wiedzy lub inspiracji w jakikolwiek sposób.

Metody te mogą również pojawić się w mieszanym rodzaju, na przykład pół automatyczna i pół inspirująca lub intuicyjny i inspirujące lub wszystkie razem. Która z metod będzie dominująca dowiecie się dopiero po długim okresie treningu. Każdy ze sposobów jest dobry i solidny, pod warunkiem używania go uczciwie i szczerze. Praktyka czyni mistrza! *

Referencje:
Wtajemniczenie do hermetyzmu Franz Bardon © 1956
© Copyright 2002, 2005, Joy of Satan Ministries; Library of Congress Number: 12-16457

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.