wtorek, 22 lipca 2014

Mag. Info - Koncentracja



Koncentracja

Całkowita nacisk jest niezbędna we wszystkich magicznych pracach. Bez znaczenia jest to, czy otoczenie jest pełne rozproszeń, należy zawsze zachować całkowitą koncentrację. To pochodzi z posiadaniem wytrenowanego umysłu.

Byłam zaangażowana w realizowanie projektu – uwalnianie Demonów.* Mój Demon Strażnik, Azazel, a także Toth przyszli do mnie, jako że to Oni ze mną pracowali. Toth był Demonem patronującym naszemu projektowi, towarzysząc każdemu z naszych Demonów Strażników, przyprowadzając każdego Demona do uwolnienia. Glasya-Labolas musiał zostać uwolniony od razu. Moja córka była w moim pokoju, oglądając telewizję, i było dużo zamieszania w moim domu. Powiedziałam, że będę musiała poczekać.

Ok. pięć minut później, szczeniak mojej córki zmoczył się na łóżku. Musiałam rozebrać łóżko i umyć pościel. Z tego powodu wszyscy musieli opuścić mój pokój. Gdy Demony chcą coś zrobić, wszystko wydaje się układać.

Poszłam do mojego pokoju, zamknęłam drzwi i zaczęłam pracować na Glasya-Labolasem. Moje dzieci walczyli, waliły do drzwi, inne dzieci przyszły – mój dom stał się  dom wariatów, ale wyłączyłam się z wszelkiego zamieszania i skutecznie Go uwolniłam.

Całkowita koncentracja powinna być zawsze zachowana, niezależnie od tego jak intensywne mogą być zakłócenia. Po prostu róbcie to, co robicie nie pozwalając na ingerencję zewnętrznych zakłóceń. Oczywiście, wszystkie drzwi powinny być zawsze zamknięte.

Kiedy skupiamy się i koncentrujemy do stopnia w którym nie jesteśmy nawet świadomi czegokolwiek, co dzieje się wokół nas, to właśnie jest moment kiedy osiągamy największą moc.

* - od połowy grudnia 2002 do połowy kwietnia 2003 r., pięciu z nas uwolniło ponad 100 Demonów. Osiągnięto to poprzez magię seksu. W momencie orgazmu połączyliśmy nasze dusze z tymi każdego z Demonów, przenosząc energię od każdej z naszych czakr do Ich. Było to bardzo cenne doświadczenie. Przekazawszy energię, każdemu z Nich rozpostarły się anielskie skrzydła.
© Copyright 2003, 2005, 2006, Joy of Satan Ministries; Library of Congress Number: 12-16457  
--------------------------
Powyższe oznacza, że osoby które chcą nadużyć Demony za pomocą żydowskich grimuarów, jak chociażby Klucz Salomon, mogą doświadczyć przykrych konsekwencji swych czynów. Podobnie z wszelkimi mhrrrocznymi zakonami okultystycznymi, promującymi żydowską kabałę z klifami, ćjemność ćjemniejszą niż najćjemniejszej ćjemność, „metafizyczne zuo” poprzez „odejście od ‘boga’ i pogłębienie Upadku” a tym samym osiągnięcie boskości. Tworzyły sobie one sporo cukierkowo-mhrrocznych teorii; jak myślicie, długo postoją, gdy na świecie świta Prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.