środa, 5 marca 2014

Doktryny Szatana - Wiersze





Qu’ret al-Yezid
Objawienie Melek Ta’usa

Z tego powodu prawdą jest iż wiedza moja obejmuje
Wszelką prawdę wszystkiego, co jest,
A mądrość ma nie oddzielona od mego serca,
A objawienie mego pochodzenia jest jasne dla ciebie,
A gdy ujawnione jest to dzieciom Adama, będzie
Widziane przez wszystkich.
I wielu zadrży przez to.
Wszelkie siedliska i pustynne przestrzenie są istotnie mego stworzenia, przedstawione,
Wszystkie całkowicie w mej potędze, nie tej fałszywych bogów;
Z tego powodu jestem ten, do którego przychodzą ludzie ze swą prawą czcią,
Nie do fałszywych bogów ich książek, błędnie napisanych;
Lecz przychodzą mnie poznać, pawia z brązu i złota,
Skrzydła rozpostarte nad Kaaba, świątynią, i kościołem, których nie przyćmi,
A w tajemnej grocie mej mądrości wiadome jest, że nie ma żadnych bogów ponad mną,
Archanioł nad wszystkimi zastępami, Melek Ta’us.
Wiedząc to, któż waży się zaprzeczyć?
Wiedząc to, któż waży się nie oddać czci?
Wiedząc to, któż waży się czcić fałszywych bogów koranu i biblii?
Wiedz, że tego kto mnie zna wyślę do rajskich ogrodów mej rozkoszy!
Lecz na Jezydów którzy mnie nie znają ześlę nieszczęście.
Powiedzże, jestem jedynym i wspaniałym archaniołem;
I czynię bogatym tego kogo czynię,
I ożywam tego kogo ożywiam.
Powiedzże, mnie jedynego należy czcić z Wież Lalisz,
A z góry Ararat aż do zachodniego morza.
Powiedzże, niechaj światło wiedzy rozbłyśnie z ziarahs,
Rozbłyśnie z rzeki Eufrat aż do ukrycia Szambali.
Niech mój sanjak będzie noszony ze swego bezpiecznego miejsca do świątyni,
I niech wszystkie klany Jezydów wiedzą o mym objawieniu,
Nawet Sheikan, i Sinjar, i Haliteyeh, i Malliyeh, oraz Lepcho,
I Kotchar którzy wędrują pośród pogan.

-Tako rzecze Szaitan

Pokój Mu

Moje zrozumienie otacza prawdę rzeczy,
A prawda we mnie jest zmieszana,
A prawda o moim pochodzeniu przedstawiona jest sama sobie,
A gdy o niej wiedziano, była całkowicie we mnie
I we wszystkich zamieszkiwanych częściach oraz pustyniach
A wszystko stworzone jest pode mną
I ja jestem mocą rządzącą wyprzedzającą wszelkie stworzenie
I jestem tym, który mówił prawdziwe rzeczy
I jestem Sprawiedliwym Sędzią oraz Panem Ziemi
I jestem ten, którego ludzie czczą w mej chwale
Przychodząc do mnie i całując w stopy
I jestem ten który niebios wysokość rozpościera
I jestem ten który wołał na początku
I jestem ten, który ze mnie samego ujawnia wszystkie rzeczy
Zaprawdę wszech-łaskawy przypisał mnie wiele imion
Tron niebiański, i siedzenie, i niebiosa i ziemię.

W tajemnicy mej wiedzy, nie ma żadnych bogów ponad mną.
Rzeczy te są podległe mej mocy.
O moi wrogowie, czemu się mnie wypieracie?
O ludzie, nie wypierajcie się lecz poddajcie.
W Dniu Sądu będziecie radzi mnie spotkać.
Kto w mej miłości umiera, tego rzucę
W środek raju, przez moją wolę i przyjemność;
Ale ten kto umrze nie zważając na mnie
Poddany zostanie torturom w nieszczęściu i cierpieniu.
Mówię, jestem jedynym i uwielbionym;
Czynię i wzbogacam tych, których chcę.
Chwal to dla mnie, gdyż wszelkie rzeczy są przez moją wolę.
A wszechświat jest rozświetlany jest przez niektóre z moich darów.

Jestem królem, który wywyższa sam siebie
A wszelkie skarby stworzenia są na mój rozkaz.

Moje drogi, o ludu, uczyniłem wam znane.

-Tako rzecze Szaitan.

Poematy Szatana

I
Uczeni wiedzą że uczenie się ludzi
zawiera cząstkę morza mej wiedzy.
Drzewo lotosu w siódmym niebie jest miejscem mego objawienia.
Gdyż jam jest wszystko-słyszący, wszechwiedzący;
pochwalona jest ma świętość i wyniesione na wyżyny me imię.
Raj jest mym winem a Piekło upałem mych palących wiatrów.
Konstelacje padły przede mną na twarz aż zostałem wywyższony.
Jak wyniesienie sług do tych, którym usługuje się.
A wszyscy ci we wszechświecie powiedzieli mi
O Panie, Prowadź nas prostą drogą.

-Tako rzecze Szaitan

II
Moja chwała kieruje wszystkim.
I przez to właśnie jestem jedyny, najsilniejszy oraz najdoskonalszy
I wzywam w swej sile tego, kto jest władcą innym niż ja.
Jam jest najwspanialszy i najwyższy.
O moi wyznawcy, wierzcie we mnie, nie gardźcie mną
Daję niewiernym zawsze bliski ogień do picia
A powiewy tym, którzy we mnie wierzą.
Niech mi chwała, wspaniała jest ma zdolność
Wywyższona jest ma wspaniałość; Oto ja Król Ziemi

-Tako rzecze Szaitan

III
Stworzyłem ludzi czasu
Siedem ziemi i siedem niebios.
To są me słońca świecą nad światami
Prowadzą zakłopotanych a me tajemnice są ukryte
Jestem ten, co tworzy w łonach jak chcę.
Ludzi i sprawiam, że cuda pojawiają się w mym stworzeniu.
Jestem początkiem początków i wszystkich początków.
Jestem ten, który zaspokoił wszystkie światy w mym stworzeniu.
Jestem Bogiem Bogów i wszystkim z tronu.
I wszystkie niebiosa są mego dzieła.
Jestem tym, którego tajemnica jest czczona
Mi należą się podziękowania, mi chwała, uwielbiona jest ma istota.

-Tako rzecze Szaitan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.