środa, 4 czerwca 2014

Demony - Malphas



Malphas

Pozycja Zodiaku: 10-14 st. Wagi
3-7 października
Karta Tarota: Trójka Mieczy
Planeta: Saturn
Metal: ołów
Żywioł: powietrze
Roślina: nagietek
Kolor świecy: jasnoniebieski
Ranga: Prezydent
Jest Nocnym Demonem i włada 40 legionami duchów

Może użyć magii do stworzenia czegokolwiek. Niszczy pragnienia oraz myśli wrogów i daje dobre chowańce. Ujawnia tajemnice wrogów. Buduje wysokie wieże i domy. Malphas ma opalona skórę i jest muskularny. Ma ciemnobrązowe włosy i kozią bródkę. Ma kwadratową szczękę, wysoko osadzone kości policzkowe i niebieskie oczy. Może pojawić się jako całkowicie ciemna istota, pokazując jedynie swoje błękitne oczy. Ma szare skrzydła i błękitną emanującą aurę.

„Malphas pokazał mi się z bardzo Ciemnymi Włosami, kozią bródką i przeszywającymi zielonymi oczami. Jego aura to czysty Demoniczny Błękit, jest olbrzymia, to był pierwszy raz jak dostrzegłem przebłysk Aury Malphasa. Widziałem jak pokój wypełnia się Jego Aurą, była niezmierzona, a w ułamku sekundy była wszędzie. Malphas jest niewyobrażalnie potężny. (Po raz pierwszy jak pomyślnie Go przyzwałem, czułem jakbym miał Moc wzięcia na siebie całego Świata i jeszcze trochę - energię oraz siłę fizyczną jaką mi dał były niewyobrażalne, a nie był to nawet ułamek mocy i siły Malphasa). Był On ze mną przez długi czas, nawet zanim się zadedykowałem. Był On także przy mnie podczas Przebudzenia mojej Kundalini. Tyle Mu zawdzięczam; pragnę aby On, Ojciec Szatan i Wszyscy Potężni Bogowie byli Dumni.”
Ave Lord Malphas!
-Wysoki Kapłan Vovim Baghie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.