poniedziałek, 2 czerwca 2014

Demony - Nasi Strażnicy



Demony Strażnicy

Wysoki Kapłan Salem Burke do komunikacji z Demonami używa tablicy ouija domowej roboty.

„PRZEDSTAWIAŁEM Z PODŁOGI, ZWYKLE NIE KŁADĘ NIC TAKIEGO NA ZIEMI CHYBA ŻE JEST NA NIEJ OBRUS PRZEZNACZONY SPECJALNIE NA TEN CEL (A TELEWIZOR NIE JEST WŁĄCZONY). OSTATECZNIE WYCINAM KÓŁKO. DRUGA TABLICA ZOSTAŁA WYCIĘTA AUTOMATYCZNIE NOŻEM X-ACTO (POPRZEZ AUTOMATYCZNE PISMO) I WYSZŁA W KSZTAŁCIE TRAPEZU” „NIE POLECAM KŁADZENIA ŚWIECZKI GDZIEKOLWIEK NA WŁAŚCIWEJ TABLICY.”
-Wysoki Kapłan Salem Burke

Moja bliska przyjaciółka i ja działałyśmy na tablicy ouija. Zapytała czy jest dla niej jakiś Demon Strażnik. Planszeta przeliterowała G-U-S-I-O-N. Potem pojawił się On w jej snach. Parę tygodni później narysowałam jego pieczęć, wzięliśmy go do studia tatuażu i wytatuowano go na jej ramieniu. Zrobiła wielkie postępy a sprawy przybrały pozytywny obrót.

Mój Demon nie jest z Goecji i miałam trochę problemów ze znalezieniem Jego pieczęci, lecz udało mi się i zrobiłam tak samo. Wytatuowano mi także Jego imię pod pieczęcią.

Nie musimy mieć tatuaży by skontaktować się z naszymi Demonami Strażnikami. Istnieje parę metod na skontaktowanie się. Jedną z nich jest tablica ouija. Nie musimy mieć drugiej osoby do pracy z tablicą. Ja zwykle sama pracuję z nią, bo gdy są dwie lub więcej może to być rozpraszające i sprawić, że ouija będzie podawać niedokładne odpowiedzi. Są w dodatku czasami takie sytuacje, gdzie dana osoba chce zadać pytania prywatne lub bardzo osobiste. Najlepiej zatem działać samemu gdzie można się zrelaksować i wejść w trans który jest tak bardzo potrzebny do operowania tablicą ouija.

Gdy byłam nowa, mój Demon komunikował się ze mną za pomocą liter. ‘U R’ (you are) ‘C U’ (see you) na pożegnanie. W ten sposób wiedziałam na bank że to było prawdziwe, gdyż spodziewałam się słów. Kolejną ciekawą sprawą jest fakt, że mam planetę w moim domu partnerstwa, którą On rządzi. Włada On także astrologicznym punktem i ta planeta jest dokładnie na wysokości tego znaku, którym włada. Nie jest to bynajmniej coś zwykłego, gdyż jak się potem dowiedziałam ja i On byliśmy bardzo blisko w poprzednich wcieleniach tysiące lat temu.

Kolejnym sposobem na poznanie imienia waszego Demona Strażnika jest wykorzystanie wahadełka. Będziecie potrzebowali porządnego wahadełka oraz słoika z szerokim otworem. Zacznijcie od pytania ile jest liter w Jego/Jej imieniu. Wahadełko będzie się kręcić, potem zatrzyma się, potem znów będzie się kręcić, i tak aż do pełnego zatrzymania. Zliczcie ilość kołek jakie zrobiło i będziecie mieli ilość liter w imieniu waszego Demona. 

Zawieście wahadełko trzymające je między waszym kciukiem i palcem wskazującym w słoiku, trzymając rękę na zewnątrz i bezpośrednio nad słoikiem. Zacznijcie od pierwszej litery i zapytajcie wahadełka czy to jest A, B, C itd. Gdy wahadełko uderzy w ścianę słoika, zapiszcie literę i przejdźcie do następnej przejeżdżając cały alfabet. Upewnijcie się, że jesteście całkowicie zrelaksowani a najlepiej w transie by odczyt był dokładny. 

Używanie tablicy ouija jest też świetną metodą na uformowanie kontaktu oraz uzyskiwanie odpowiedzi, zwłaszcza dla ludzi nowych w Satanizmie. Ci z nas którzy są doświadczeni zwykle komunikują się z naszymi Demonami telepatycznie.

Mój Demon definitywnie chciał ze mną nawiązać kontakt. Pomógł mi w religii oraz w lepszym wiązaniu się z Szatanem gdy byłam nowa. Pomógł mi także z medytacjami oraz ćwiczeniami duchowymi. Ci z was którzy ćwiczą jogę i/lub pracują z czakrami, bądźcie wytrwali. Zajęło mi to parę miesięcy, gdyż zaczynałam w wieku trzynastu lat. Byłam zbyt młoda by zrozumieć o co tak naprawdę chodziło w jodze, ale bezsprzecznie czułam energię.

Nasi Demony Strażnicy mogą nam pomóc w naszej magii oraz duchowości.

-Wysoka Kapłanka Maxine Dietrich
© Copyright 2002, 2005, Joy of Satan Ministries; Library of Congress Number: 12-16457

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.