wtorek, 6 maja 2014

Mag. Pocz - Czar miłości



Czar miłości

Aby wzbudzić miłość lub pożądanie, wykorzystuje się i kieruje orgazm do duszy osoby pożądanie. Najlepiej robić to gdy on lub ona śpi. Stymulujcie się do orgazmu poprzez fantazjowania o tej osobie. Szczytując, wizualizujcie energię jak rozświetla całe ciało oraz aurę tej osoby i powiedzcie afirmację. Powinna ona być krótka, w czasie teraźniejszym, i na temat. Na przykład: „(imię osoby) głęboko się we mnie zakochuje i seksualnie mnie pożąda.”

Aby dodatkowo wzmocnić czar wejdźcie w trans, a kiedy on/a prawdopodobnie śpi, wizualizujcie jego / ją i wyciągnijcie jego / jej ciało świetliste, a następnie delikatnie, lecz stanowczo powiedzcie mu, np. „(imię) zakochujesz się we mnie, przestajesz mi się opierać i z każdym dniem pragniesz mnie coraz bardziej.”

Im częściej to robicie, tym lepiej. Może to również być czasami wzmacniane.

Podsumowanie magii seksu, s. …
© Copyright 2005, Joy of Satan Ministries; Library of Congress Number: 12-16457

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.