poniedziałek, 21 kwietnia 2014

M. Śr-zaaw - Czytanie myśli innych i wkradanie się do ich głów



Czytanie myśli innych i wkradanie się do ich głów

1.  Wejdźcie w transie
2.  Dokonajcie inwokacji żywiołu eteru/akaszy
3.  Koncentrujcie się na *duchu* osoby której myśli chcecie czytać. Wystarczy wczuć się, a jego / jej duch powinien się ukazać

W tym ćwiczeniu odkryłam że duch jest ciałem świetlistym duszy, i w moim własnym doświadczeniu miał on po prostu kształt tejże osoby, podobnie jak pole energetyczne aury wypełnione światłem. Różni się to od ciała astralnego które imituje nasze ciała fizyczne, z wyraźną głową, oczami, cechami, itd. Duch ów jest tylko świetlistym ciałem, a u niektórych osób jest ciemniejszy. Było to moje osobiste doświadczenia w tej technice i powinno być używane wyłącznie jako wskazówka. 
© Copyright 2006, Joy of Satan Ministries; Library of Congress Number: 12-16457

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.