niedziela, 6 kwietnia 2014

Kazanie - Demony Strażnicy



Demony Strażnicy

W ODPOWIEDZI:
Wszystko zależy od tego kim jest twój Demon Strażnik. Ja miałam więcej niż jednego. Sam Szatan był jednym z Nich. Pracował ze mną osobiście przez wiele lat. Teraz natomiast był i nadal jest bardzo zajęty. Ponad rok temu zawitała do mnie Lilith i powiedziała mi że teraz to Ona będzie ze mną pracować, gdyż Szatan jest ogromnie zabiegany [wielu bardzo ważnych i wpływowych ludzi wzywa Jego imienia aby Ten ich poprowadził].

Zdarzały się także okresy, gdy moje problemy były znaczące i wzywałam Szatana na pomoc. Zawsze przechodził do mnie w przeciągu 24 godzin. Prawdą jest także to, iż jeśli nasze Demony są zajęte, pomniejsze zajmą się danymi sprawami. Bynajmniej nie oznacza to, że owe bardziej wyewoluowane istoty nie mogą znajdować się w dwóch miejscach na raz. To, co owy fakt sugeruje, to szczęśliwy rozrost Satanizmu, gdzie wiele osób wzywa Moce Piekła, i jest to więcej niż dwie lub trzy osoby na raz. Zawsze staram się załatwić wszystko sama, a wzywam na pomoc Moce Piekła tylko wtedy, gdy ciężko jest mi sobie samej z czymś poradzić. Pracuję dla Szatana. Oprócz bycia moim Bogiem, jest On także moim Szefem. On oraz Demony są bardzo odpowiedzialne i zawsze stają na wysokości zadania.
-----------------------

Problemy ze znalezieniem Demona strażnika - autorka Caitlin / Silvercrab

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.