Ludzkie ofiary w Biblii
Pwt 12, 27
Całopalenia – mięso
i krew – złożysz na ołtarzu Pana, Boga swego, a mięso spożyjesz.
Judeo-chrześcijańska
biblia jest przepełniona krwawymi ofiarami z LUDZKIEJ krwi. Większość
chrześcijan polega na tym co mówi ich kaznodzieja, albo/lub są zbyt leniwi bądź
też umysłowo ograniczeni by poczytać i postudiować samemu. Ilu ludziom tak
NAPRAWDĘ zależy żeby MYŚLEĆ?? Abstrahując od wyraźnych krwawych ofiar z ludzi
dla jehowy, krwawa łaźnia, jedna za drugą miała miejsce pod dyrektywą i
rozkazami tej łaknącej krwi istoty. Przybierało to formę licznych wojen oraz
innych nieludzkich czynów.
Święte teksty Gojów
oraz uświęcone pisma zostały zastąpione fikcyjnym żydowskim ścierwem. Nie ma w
tym nic duchowego. Jedynie morderstwo za morderstwem, nie różniące się od
kontrolowanego przez żydów Hollywood, gdzie bez końca podkreśla się przemoc,
rozlew krwi i morderstwo.
Wj 22, 29
To samo uczynisz z
pierworodnym z bydła i trzody. Przez siedem dni będzie przy matce swojej, a
dnia ósmego oddasz go Mnie.
Eze 20,
25 Dla tego
dopuściłem u nich prawa, które nie były dobre, i nakazy, według których nie
mogli żyć.
26 Pokalałem ich
własnymi ich ofiarami gdy dopuściłem, by przeprowadzali przez ogień wszystko,
co pierworodne – aby obudzić w nich grozę i by tak poznali, że Ja jestem Pan.
II Sam 21,
6 niech wydadzą nam
siedmiu mężczyzn z jego potomków. Powiesimy ich wobec Pana na wzgórzu Saula,
który był wybrańcem Pańskim>>. Król odpowiedział: <>
9 Oddał ich w ręce
Gibeonitów. Powiesili ich oni na wzgórzu wobec Pana. Razem zginęło ich siedmiu.
Zostali straceni w pierwsze dni żniw: był to początek żniw jęczmienia.
10 Rispa, córka
Ajji, wzięła worek i rozłożywszy go na kamieniu, od początku żniw aż do
zroszenia ich deszczem z nieba, nie dozwalała, by ptactwo z powietrza rzucało
się na nich w ciągu dnia, a dzikie zwierzęta w nocy.
Kiedy siedmiu ludzi zostaje zamordowanych z
zimną krwią w celu zaspokojenia jehowy, mając nadzieję że zakończy on panujący
głód, może to być nazwane tylko krwawą ofiarą z ludzi.
Więcej krwawych ofiar:
Lb 31,
25 Potem tak mówił
Pan do Mojżesza:
26 <
27 Podziel zdobycz
na połowę pomiędzy tych, którzy brali udział w wyprawie, i pomiędzy całą
społeczność.
28 Winieneś jednak
od wojowników, którzy wyruszyli na wyprawę, wziąć jako dar dla Pana jedną
sztukę na pięćset – zarówno z ludzi, jak też z wołów, osłów i owiec.
29 Z połowy
należącej do nich weźmiesz, a dasz kapłanowi Eleazarowi jako ofiarę dla Pana.
30 Z połowy
[należnej reszcie] Izraelitów weźmiesz pięćdziesiątą część, tak ludzi, jak też
wołów, osłów i owiec, słowem ze wszystkiego bydła, i dasz to lewitom, którzy
pełnią służbę w przybytku Pana>>.
31 Mojżesz i kapłan
Eleazar wykonali wszystko, co im Pan nakazał.
32 Zdobycz, którą
wojownicy wzięli jako łup, składała się z sześciuset siedemdziesięciu pięciu
tysięcy owiec,
33 siedemdziesięciu
dwóch tysięcy wołów,
34 sześćdziesięciu i
jednego tysiąca osłów,
35 a osób, czyli dziewcząt które jeszcze nie
obcowały z mężczyzną, było razem trzydzieści dwa tysiące.
36 Połowa
przypadająca w udziale tym, którzy brali udział w wyprawie wojennej, wynosiła:
trzysta trzydzieści siedem tysięcy pięćset owiec.
37 Z tego oddali
Panu sześćset siedemdziesiąt pięć sztuk;
38 trzydzieści sześć
tysięcy wołów – z czego oddali Panu siedemdziesiąt dwie sztuki;
39 trzydzieści
tysięcy pięćset osłów, z czego oddali Panu sześćdziesiąt i jedną sztukę.
40 Wreszcie
szesnaście tysięcy osób, z czego oddali Panu trzydzieści dwie osoby.
Fragment ten
pochodzi z „The Handbook of Jewish Knowledge” autorstwa Nathana Ausubela ©
1964; strony 302-303
„Jefte, jeden z
rządzących sędziów po podboju Kanaanu, poświęcił swoją jedyną córkę Bogu
Izraela podczas świętowania zwycięstwa nad Amonitami; „wizjoner” Samuel w
ofiarny sposób przed Bogiem porąbał ciało Agaga; Dawid, wrażliwy poeta król
oddał siedmiu synów Saula Gibeonitom „by powiesić ich dla Boga.”
Przykład tego można
zaobserwować poniżej, jak ów wers został zmieniony w Księdze Sędziów 11, 39.
W pozostałych,
człowiek został zastąpiony „owieczką.”
Sdz 11,
34 Gdy potem wracał
Jefte do Mispa, do swego domu, oto córka jego wyszła na spotkanie, tańcząc przy
dźwiękach bębenków, a było to dziecko jedyne; nie miał bowiem prócz niej ani
syna, ani córki.
35 Ujrzawszy ją
rozdarł swe szaty mówiąc: <>
36 Odpowiedziała mu
ona: <>
37 Nadto rzekła do
swego ojca: <>. -
38
<> - rzekł do niej. I pozwolił jej oddalić się na dwa
miesiące. Poszła więc ona i towarzyszki jej i na górach opłakiwała swoje
dziedzictwo.
39 Minęły dwa
miesiące i wróciła do swego ojca, który wypełnił na niej swój ślub i tak nie
poznała pożycia z mężem. Weszło to następnie w zwyczaj w Izraelu,
40 że każdego roku
schodziły się na cztery dni córki izraelskie, aby opłakiwać córkę Jeftego
Gileadczyka.
Czy to nie jest oczywiste? W Księdze Sędziów 11, 35 Jefte „drze”
swój ubiór. Dla tych, którzy nie znają tego określenia, jest to stary ale i
także żydowski zwyczaj by drzeć (rozrywać) swoje ubranie po śmierci ukochanej
osoby.
„Oto bowiem
nierozerwalnie złożyłem Panu ślub, którego nie będę mógł odmienić!” Złożył
obietnicę jehowie że poświęci swoją jedyną córkę. Jest to rażąco wyraźne, że
jehowa żąda takich uczynków w zamian za zwycięstwa nad swoimi wrogami oraz
“dziećmi Amonitów”, jako że oświadczył „nie może jej odmienić.”
W Księdze Sędziów
11:37 jego córka oświadcza „«Pozwól mi uczynić tylko to jedno: puść mnie na dwa
miesiące, a ja udam się na góry z towarzyszkami moimi, aby opłakać moje
dziewictwo».”. „Pozwól mi uczynić tylko
to jedno” oraz „moje dziewictwo»”
świadczy tylko o tym, że jehowa żąda poświęcenia dziewicy.
Sdz 11,
39 Minęły dwa miesiące i wróciła do swego ojca,
który wypełnił na niej swój ślub i tak nie poznała pożycia z mężem. Weszło to
następnie w zwyczaj w Izraelu," oraz
40 że każdego roku schodziły się na cztery dni
córki izraelskie, aby opłakiwać córkę Jeftego Gileadczyka."
Nad wyraz oczywiste
to jest, poświęcił on swoją jedyną, będącą jeszcze dziewicą córkę jehowie
który ŻĄDA tego czynu w zamian za
zapewnienie Jeftemu zwycięstwa.
KANIBALIZM
Pwt 28,
53 Będziesz zjadał
owoc swego łona: ciała synów i córek, danych ci przez Pana, Boga twego –
wskutek oblężenia i nędzy, jakimi twój wróg cię uciśnie.
54 Człowiek u ciebie
najbardziej delikatny rozpieszczony złym okiem będzie spoglądał na swego brata,
na żonę łona swojego i na resztę swych dzieci, które pozostały,
55 nie chcą nikomu
dać ciała swych synów, które będzie jadł, bo nie będzie już miał nic wskutek
oblężenia i nędzy, jakimi cię uciśnie twój wróg we wszystkich twych miastach.
56 Kobieta
najbardziej u ciebie delikatna i tak rozpieszczona, że nie chciała nawet
postawić stopy na ziemi wskutek delikatności i rozpieszczenia, złym okiem
spojrzy na męża swego łona, na syna i córkę,
57 ze względu na łożysko,
które wyszło z jej łona, lub na dzieci urodzone przez siebie, gdyż jeść je
będzie w ukryciu wobec braku wszystkiego w czasie oblężenia, w nędzy, jakimi
cię uciśnie wróg we wszystkich twych miastach.
58 Jeśli nie
będziesz wypełniał wszystkich słów tego Prawa – zapisanych w tej księdze –
bojąc się chwalebnego i straszliwego tego Imienia Pana, Boga swego,
LUDZKA KREW NIE
WYSTARCZYŁA, DLA TEGO JEHOWA WYDAŁ JASNE POLECENIE RYTUALNEGO MORDOWANIA
ZWIERZĄT:
Wj 20, 24
Uczynisz Mi ołtarz
na ziemi i będziesz składał na nim twoje całopalenia, twoje ofiary biesiadne z
twojej trzody i bydła na każdym miejscu, gdzie każę ci wspomnieć moje imię.
Przyjdę do ciebie i będę ci błogosławił
Wj 24,
4 Spisał więc
Mojżesz wszystkie słowa Pana. Nazajutrz wcześnie rano zbudował ołtarz mu stóp
góry i postawił dwanaście stel, stosownie do liczby dwunastu pokoleń Izraela.
5 Potem polecił
młodzieńcom izraelskim złożyć Panu ofiarę całopalną i ofiarę biesiadną z
cielców.
6 Mojżesz zaś wziął
połowę krwi i wylał ją do czar, a druga połową krwi skropił ołtarz
7 Wtedy wziął Księgę
Przymierza i czytał ją głośno ludowi. I oświadczyli: <>.
8 Mojżesz wziął krew
i pokropił nią lud, mówiąc: <>.
Wj 23, 18
Nie będziesz składał
krwi mojej ofiary z chlebem kwaszonym i nie będziesz przechowywał do rana
tłuszczu mojej świątecznej ofiary.
Wj 29,
10 Potem
zaprowadzisz młodego cielca przed Namiot Spotkania, i położą Aarona i jego ręce
na głowie cielca.
11 I zabijesz go
przy wejściu do Namiotu Spotkania.
12 Wziąwszy zaś
nieco krwi tego cielca, namaścisz palcem wskazującym rogi ołtarza , a resztę
krwi wylejesz u podstawy ołtarza.
13 A pozbierawszy tłuszcz, który pokrywa
wnętrzności, i płat tłuszczu, który jest na wątrobie, i obie nerki, i tłuszcz
który jest na nich, palisz to na ołtarzu.
14 Lecz mięso cielca
i jego skórę, i mierzwę spalisz poza obozem. Jest to ofiara za grzech.
15 Weźmiesz
następnie pierwszego barana, i położą Aarona i synowie jego ręce na głowie tego
barana.
16 I zabijesz potem
tego barana, a wziąwszy nieco jego krwi pokropisz ołtarz dokoła.
17 I podzielisz
barana na części, i obmywszy wnętrzności jego i nogi położysz je na innych jego
częściach i na głowie
18 I spalisz całego
tego barana na ołtarzu. Jest to ofiara całopalenia dla Pana, miła woń, ofiara
spalania dla Pana.
19 A potem weźmiesz drugiego barana, Aaron zaś i
jego synowie włożą ręce na jego głowę.
20 I zabijesz
barana, a wziąwszy nieco jego krwi namaścisz nią wierzch prawego ucha Aarona i
wierzch prawego ucha jego synów i duże palce ich prawej ręki i nogi, i
pokropisz krwią ołtarz dookoła.
21 I weźmiesz nieco
krwi, która jest na ołtarzu, i oleju do namaszczania , i pokropisz Aarona i
jego szaty, jego synów i ich szaty, aby był poświęcony razem ze swymi
szatami, a z nim także jego synowie i szaty jego synów.
22 I weźmiesz z
barana jego tłuszcz i ogon, i tłuszcz pokrywający wnętrzności, i płat tłuszczu
który jest na wątrobie, i obie nerki, i tłuszcz, który jest na nich, i prawe
udo, bo to jest baran [ofiarny] wyświęcenia.
23 [Weźmiesz] też
bochen chleba i placek [przyrządzony] na oliwie i podpłomyk z kosza przaśników,
które są przed Panem.
24 Wszystko to
położysz na dłonie Aarona i na dłonie jego synów, i wykonasz gest kołysania
przed Panem.
25 Weźmiesz to potem
z ich rak i spalisz na ołtarzu nad całopaleniem jak miłą woń przed Panem. Jest
to ofiara spalania dla Pana.
26 I weźmiesz mostek
z piersi barana ofiarowanego na wyświęcenie Aarona, i wykonasz nim gest
kołysania, i przypadnie on tobie w udziale.
27 I jako rzecz
świętą oddzielisz mostek kołysany i łopatkę podnoszoną, i to, co było kołysane,
i co było podnoszone z barana jako ofiary wyświęcenia oraz co się należy
Aaronowi i co się należy jego synom.
28 Ma to przypaść w
udziale Aaronowi i jego synom po wieczne czasy jako należność od Izraelitów.
Jest to bowiem ofiara podniesienia, a ofiara podniesienia należy się im od
Izraelitów z ofiar biesiadnych, jako unoszona z nich dla Pana.
29 A szaty święte Aarona będę oddane po nim jego
synom, i będą w nie ubrani, gdy będą namaszczeni wprowadzani w czynności
kapłańskie.
30 Przez siedem dni
będzie je wdziewał ten z jego synów, który zostanie po nim kapłanem i będzie
wchodził do Namiotu Spotkania, aby pełnić służbę w świętym przybytku..
31 Weźmiesz też
barana [z ofiary] wyświęcenia i ugotujesz jego mięso w miejscu poświęconym.
Kpł 1,
1 Pan wezwał
Mojżesza i tak powiedział do niego z Namiotu Spotkania:
2 <
3 Jeżeli chce złożyć
na ofiarę całopalną dar z bydła, niech weźmie samca bez skazy i
przyprowadzi go przed wejście do Namiotu Spotkania, aby Pan przyjął go łaskawie.
4 Połozy rękę na
głowie żertwy, aby była przyjęta jako przebłaganie za niego.
5 Potem zabije
młodego cielca przed Panem, a kapłani, synowie Aarona, ofiarują krew, to jest
pokropią nią dokoła ołtarz stojący przed wejściem do Namiotu Spotkania.
6 Następnie obedrze
żertwę ze skóry i podzieli ją na części.
7 Kapłani, synowie
Aarona, przyniosą ogień na ołtarz i ułożą drwa na ogniu.
8 Potem kapłani,
synowie Aarona, ułożą części wraz z głową i tłuszczem na drwach leżących na
ogniu na ołtarzu.
9 Wnętrzności i nogi
zwierzęcia będą obmyte wodą. Kapłan zamieni to wszystko na dym na ołtarzu. To
jest całopalenie, ofiara spalania, miła woń dla Pana.
10 Jeżeli zaś kto
chce złożyć na ofiarę całopalną dar z trzody, z baranków lub koziołków, niech
weźmie samca bez skazy.
11 Będzie on zabity
po północnej stronie ołtarza, przed Panem, a kapłani, synowie Aarona, pokropią
krwią Jego ołtarz dokoła.
12 Potem podzielą go
na części. Kapłan ułoży je wraz z głową i tłuszczem na drwach leżących na
ogniu, na ołtarzu.
13 Wnętrzności i
nogi zwierzęcia będą obmyte wodą. Kapłan złoży w ofierze to wszystko i zamieni
w dym na ołtarzu. To jest całopalenie, ofiara spalana, miła woń dla Pana.
14 A jeżeli kto chce złożyć w darze ptaka jako
całopalenie dla Pana, niech złoży w darze synogarlicę lub młodego gołębia.
15 Kapłan przyniesie
go do ołtarza, złamie mu główkę i zamieni go w dym na ołtarzu. Krew jego
wyciśnie na ścianę ołtarza.
16 Potem oddzieli
wole jego wraz z piórami i wyrzuci je na popielisko, na wschód od ołtarza.
17 Następnie kapłan
naderwie jego skrzydła, jednak nie oddzielając ich całkowicie, i zamieni w dym
na ołtarzu, na drwach leżących na ogniu. To jest całopalenie, ofiara spalana,
miła woń dla Pana.
Kpł 7,
1 Oto prawo
odnoszące się do ofiary zadośćuczynienia: jest ona rzeczą bardzo świętą.
2 Na tym samym
miejscu, na którym będą zabijać ofiarę całopalną, będą także zabijać ofiarę
zadośćuczynienia. Krew jej wyleją dokoła ołtarza,
3 ale cały jej
tłuszcz będzie złożony w ofierze: ogon, tłuszcz, który okrywa wnętrzności,
4 obie nerki i
tłuszcz, który jest na nich, który sięga aż do lędźwi, a także płat tłuszczu na
wątrobie – przy nerkach będzie oddzielony.
5 Kapłan zamieni to
wszystko w dym na ołtarzu jako ofiarę spalania dla Pana. To jest ofiara
zadośćuczynienia.
Kpł 7, 14
Z każdego rodzaju
darów ofiarnych będzie odłączony jeden jako dar szczególny dla Pana. Otrzyma go
kapłan, który pokropi krwią ofiary biesiadnej.
„PAN” POTRZEBUJE KAŻDEJ KROPLI KRWI Z TYCH
KRWAWYCH OFIAR:
Kapłańska 7, 27
Ktokolwiek spożywa
jakąkolwiek krew, będzie wykluczony spośród swego ludu>>.
Kapłańska 14, 34
<
Kpł 14,
49 Aby oczyścić dom,
kapłan weźmie dwa ptaki, kawałek drzewa cedrowego, nitki karmazynowe i hizop.
50 Zabije jednego
ptaka nad naczyniem glinianym, ponad wodą żywą.
51 Potem weźmie
kawałek drzewa cedrowego, hizop, nitki karmazynowe i ptaka żywego, umoczy je we
krwi ptaka zabitego i w wodzie żywej, i pokropi dom siedem razy.
52 W ten sposób
oczyści dom krwią ptaka, wodą żywą, drzewem cedrowym, hizopem i nitkami
karmazynowymi.
53 Ptaka zaś żywego
wypuki poza miasto, na pole. W ten sposób dokona przebłagania zadom i będzie on
czysty.
54 To jest prawo
odnoszące się do wszelkiej plagi trądu i grzybicy,
55 trądu ubrania i
domu,
56 nabrzmienia,
wysypki i białej plamy,
57 aby pouczyć,
kiedy coś jest czyste, a kiedy nieczyste. To jest prawo odnoszące się do
trądu>>.
Więcej przykładów
krwawych ofiar dla Jehowy:
Kapłańska 8,
14–32
Kapłańska 9, 1-24
Kapłańska 14, 1-5
Kapłańska 14, 12-28
Kapłańska 23, 12-21
Liczb 19, 1-7
Jozue 10, cały rozdział – nic tylko masowe morderstwa
Sędziów 1, 1-18
Sędziów 3, 27-31
Kapłańska 9, 1-24
Kapłańska 14, 1-5
Kapłańska 14, 12-28
Kapłańska 23, 12-21
Liczb 19, 1-7
Jozue 10, cały rozdział – nic tylko masowe morderstwa
Sędziów 1, 1-18
Sędziów 3, 27-31
I tak bez końca.
Powtórki niekończących się morderstw i rozlewów krwi. Słowo „krew” jest w kółko
używane. Pomyślałbyś, że byłoby to tak oczywiste.
Słowo „KREW” używane jest na okrągło.
Pomyśleli byście że wszystko to jest takie oczywiste.
Wszyscy musimy mieć
na uwadze to, iż nazarejczyk był ostateczną ofiarą ludzką; „spożywajcie jego
ciało i pijcie jego krew” - fraza ta jest ciągle powtarzana podczas każdej
chrześcijańskiej mszy na całym świecie.
Następny artykuł ujawnia krwawe łaźnie jedną
za drugą, oraz ludobójstwa Ludzi / Gojów z rąk żydów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.