wtorek, 1 kwietnia 2014

Kazanie - Prawda o mocy Szatana



Prawda o mocy Szatana

Nie wiem ile razy już słyszałam chrześcijańskie twierdzenia odnośnie nazarejczyka lub jego aniołów jak to przepędzają Szatana z danego miejsca lub „wyganiają Demony”. Moim zdaniem te „Demony” nie są naprawdę „Demonami” tylko aniołami uosabiającymi to, co chrześcijanom się wydaje, że jest „Demonem”. Dla czego? Ponieważ sprawia to wrażenia jakoby Szatan był pod władzą nazarejczyka i w wielu wypadkach odstrasza tych, którym brak wiedzy. Strach wykorzystuje się do kontroli.   

Oglądałam film „Egzorcysta”. Dla tych, którzy nie znają tego prztyczka w nos z 1973 roku, fabuła filmu dotyczy dwunastoletniej dziewczynki, która została opętana przez mezopotamskiego Demona „Pazuzu”. Film ten stał się numerem jeden na długie lata, zaprojektowany jako rzecz ostateczna w przerażeniu publiki. Istniało parę udokumentowanych przypadków „opętania”. Zeznania zawierały pobieżne raporty jakoby osoby „rzygały przedmiotami” i wykonywały inne bezsensowne rzeczy.

Każdy wie, że dusze są dla Szatana ważne; ludzkość jest Jego tworem. Gdy dedykujemy Mu nasze dusze, stajemy się częścią wielkiego wiru energii, do którego możemy się podpiąć w celu zrealizowania naszych pragnień.{1} Dodatkowa energia korzystna jest nie tylko dla całej ludzkości ale też dla Ojca Szatana i Oryginalnych Bogów, dając wszystkim zaangażowanym więcej mocy (chrześcijański kościół nadużywał dusze i ich energie przez stulecia). Skoro wiemy już, że dusze są dla Szatana ważne, po co On czy Jego Demony miałyby robić cokolwiek by ludzi odstraszyć, czy też zmusić ich do trzymania się od Niego z dala za wszelką cenę?

Patrząc na to analitycznie, można dostrzec prawdę, jako że za wszystkim kryje się jakiś motyw. Jedynym motywem tutaj jest chciwa istota, jehowa wraz z hołotą, chcąca przerazić ignoranckich ludzi w celu zawłaszczenia sobie ich dusz. Ale oczywiście jak zwykle to Szatan i Demony są obwiniane. Z racji tego, że chrześcijanom zakazuje się uprawiania magii lub zaznajamiania się z okultyzmem, daje to jehowie nieograniczony zasób energii tylko dla nich samych by do woli ją wykorzystać. 

Ludzie, którzy wykorzystują tradycyjne metody przyzywania duchów jak to podają popularne grimuary, wykorzystujące imiona jehowy oraz jego aniołów, skąd oni tak właściwie wiedzą z kim lub czym dokładnie się kontaktują? Każda osoba o której wiem, że poszła bezpośrednio do Szatana w kwestii przyzwania Demona z zachowaniem szacunku miała pozytywne doświadczenia. Wiem, że ja miałam. Sługusy judeo-chrześcijańskiego boga i jego nędznego nazarejczyka wiecznie krakają że ta istota ma władzę nad Szatanem. W rzeczywistości to kłamstwo.

Będąc nową w Satanizmie (było to zanim wykonałam rytuał dedykacji), doświadczyłam sporo zamieszania. Pewnej nocy byłam bardzo podminowana i ROZKAZAŁAM plugawemu duchowi świętemu jehowy opuścić moje ciało na zawsze w IMIĘ SZATANA / LUCYFERA. Poczułam, jak słaba, sponiewierana energia opuszcza mnie przez stopy. Doświadczyłam po tym głębokiego uczucia spokoju, a wiele z tego zamieszania i nieładu zniknęło.

Gdy miałam 12 lat, Szatan przyszedł do mnie do chrześcijańskiego kościoła podczas gdy odbywał się jakiś ważny chrześcijański sakrament. Ten ‘bóg’ był wobec Niego bezsilny. Z drugiej strony, założę się, że nikt podczas Czarnej Mszy nie zobaczy odwiedzających chrześcijańskich istot.

Parę lat temu towarzyszyłam mojej przyjaciółce w rytuale inicjacji w parku miejskim o 4 nad ranem, gdyż nie miała ona żadnej prywatności na wykonanie rytuału religijnego w domu. Jadąc tam  miała ona obawy i wahała się co do dedykacji swej duszy Ojcu Szatanowi. Gry odczytywałam modlitwy, jak się potem dowiedziałam, powiedziała mi ona że widziała jakąś białą mglistą zjawę która była wrogim duchem. Natychmiast pojawiły się jakieś Demony i przepędziły ją. Dodam na marginesie, że były One z niższych rang. To te gargulcowate, z czerwonymi oczami i nietopezimi skrzydłami. Głównym zadaniem tego zakonu Demonów jest dostarczanie wiadomości oraz ochrona. Widziałam jak pospiesznie oczyściły obszar w którym były z szacunku dla Azazela, zanim się tam zjawił. Pozbycie się wrogiego ducha nie wymaga wiele wysiłku, a po tym moja przyjaciółka poczuła się o wiele lepiej.

Gdy Szatan podszedł do nazarejczyka na pustyni, NIE ROZMAWIAŁ Z NIM JAK RÓWNY Z RÓWNYM, ALE JAK KTOŚ WYZSZY, POTĘŻNIEJSZY {2}. Nie czcimy kogoś równego, czy jakieś pomniejszej istoty. Ofiara Szatana dla nazarejczyka dobitnie pokazała, że to On ma więcej władzy niż ten nazarejski głupek. Mówił do niego z wyższością, traktował, go z góry. Większość chrześcijan boi się Szatana. Sataniści mogą bluźnić przeciwko temu paskudnemu jehowie, jego bezwartościowemu ‘duchowi świętemu’ i je go pedofilskiemu synalkowi,* ale tylko niewielu chrześcijan sprowadzi na siebie gniew Szatana. Wielu nawet boi się nas – i tyle mają z wiary w tchórzliwego bezsilnego „boga”.
-Wysoka Kapłanka Maxine Dietrich

Uważamy, że nazarejczyk jest postacią fikcyjną, wymyśloną z różnych legend i mitów wyprzedzających chrześcijaństwo setki a nawet tysiące lat. Jedynym celem istnienia tej istoty jest odwrócenie uwagi. Ignoranccy wyznawcy są mamieni wiarą w to, że ‘jezus zbawia’, podczas gdy tak naprawdę to my zbawiamy sami siebie. Istoty Ludzkie mają moc by same się uleczyć i dokonywać czynów, zwanych „cudami”. Nazarejczyk był przez wieki wykorzystywany do obdzierania ludzkości z wszelkiej duchowej mocy oraz wiedzy. Pozostawiło to ludzkość jak całość na łasce zaawansowanych wrogich istot, które nas wykorzystywały i robiły z nas ofiary. Słaba dusza doświadcza nie tylko choroby fizycznej ale jest także pionkiem w rękach tak losu jak i wroga (chrześcijaństwa i hołoty).
© Copyright 2002, 2005, Joy of Satan Ministries; Library of Congress Number: 12-16457
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
{1} wir energii; jehowa jest fikcją, gdyż został wymyślony przez żydostwo, i stworzony z energii zniewolonych ludzi modlących się do tego czegoś. To także swoisty wir energii, lecz tylko żydzi biegli w okultyzmie z niego korzystają – w celu szkodzenia gatunkowi ludzkiemu. ‘Jehowa’ to również hasło / szyfr na całą żydowską zarazę. Co więcej, idioci którzy podążając Ścieżką Prawej Ręki i pragną ‘zjednoczyć się z bogiem’, w rezultacie zostaną wessani do tej masy energii zwanej ‘jehowa’ a ich dusze unicestwione. Ci, którzy na własne życzenie dążą do samo-zagłady dostaną to, czego pragną.

{2} Mt 4:8-9Jeszcze raz wziął Go diabeł na bardzo wysoką górę, pokazał Mu wszystkie królestwa świata oraz ich przepych i rzekł do Niego: «Dam Ci to wszystko, jeśli upadniesz i oddasz mi pokłon».” To Szatan jest prawowitym Władcą (En) Ziemi (Ki).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.