sobota, 12 kwietnia 2014

Kazanie - Niedawny atak



Niedawny atak
Pt, 30 czerwca 2006

Tego wieczoru, Cliff (mój mąż) i ja pojechaliśmy do supermarketu kupić parę rzeczy. Cliff pociągnął mnie na bok i powiedział, że dostrzegł starszego mężczyznę z siwymi włosami i okularami w srebrnych oprawkach jak nas śledził. Że tak powiem, olałam to. Następnie wyszliśmy z supermarketu i jak podchodziliśmy do samochodu, Cliff dostrzegł kable wiszące pod zbiornikiem paliwa. Po bliższych oględzinach stwierdził, że przewody były czyste (wszystko co wisi pod samochodem byłoby brudne) a przy jego wiedzy na temat wykrywania bomb natychmiast wezwał policję . 

Poszłam wezwać ochronę parkingu. Pojawiło się ok. 20 samochodów brygady oraz Tulsa Bomb Squad do rozbrajania i po około 1-2 godzin, robot wykrył urządzenie, które zostało usunięte z pod samochodu przez osobę w mocno opancerzonym stroju i tarczą. Parking był odgrodzony a wiele osób nie miało dostępu do swoich samochodów przez ponad 2 godziny. Był niezły bajzel. Kapitan policji kazał następnie przeszukać nasz samochód na wylot, a potem urządzenie zostało umieszczone wewnątrz ogromnego pojemnika i zabrane do ciężarówki oddziału.

Ojciec Szatan powiedział mi kilka lat temu: „Będzie wiele zamachów na twoje życie. Niektórych z nich będziesz świadoma, większość natomiast nie, a żaden z nich się nie powiedzie, ale jedno jest pewne – oni wszyscy poznają MNIE.” 

Po tym jak policja zakończyła akcję, reporter przeprowadził ze mną rozmowę i zapytał się pod koniec wywiadu czy nadal będę robić to co robiłam. Odpowiedziałam: „Będę, choćby nie wiem co. Śmierć mnie nie przeraża”.  

Ociec Szatana i Toth pracowali ze mną nad ujawnianiem bardzo zaawansowanej wiedzy. Istnieją osoby na wysokich stanowiskach które nie chcą aby ktokolwiek z nas tą wiedzę miał. Mam zamiar dalej robić to co robię, bez względu na wszystko. W miarę postępów będę ujawniać w grupach to, czego mnie nauczyli. 

Jest wielu ludzi, którzy nie traktują tego poważnie. WK Keon została zaatakowany offline w zeszłym tygodniu. JoS JEST poważnym zagrożeniem.
--------------------------------------------------------
Nie wspominajcie mojego imienia ani moich cech, abyście tego nie żałowali, gdyż nie wiecie co ci, którzy są bez, mogą zrobić.
-Szatan,
Al-Jilwah, rozdział IV

Niewolnicy żydostwa mogą nam zrobić dosłownie WSZYSTKO – od modlenia się za nas, czyli atakowania negatywną energią, po pobicia, zamordowanie z zimną krwią, zwalając przy tym winę na Szatana, itp., nie ważne czy to islam czy chrześcijaństwo. Stąd zawsze na forach przestrzega się nowicjuszy o unikaniu spotkań z innymi Satanistami, gdyż mogą, podkreślam *mogą* ale nie muszą to być pozerzy, którzy chętnie zrobią nam krzywdę, i żeby tylko to… pod tym względem należy mieć wyczucie, intuicję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.