piątek, 11 kwietnia 2014

Kazanie - Więcej o podprogowym przekazie



Więcej o podprogowym przekazie
Pt, 14 kwietnia 2006

Wiadomości podprogowe działają przez podświadomość, często za pośrednictwem skojarzeń. Cel tutaj jest taki sam jak z judeo-chrześcijańską biblią, choć w mniejszej skali, od stuleci, chrześcijaństwo był obowiązkowe, ale jego celem jest stworzenie potężnego myślokształtu przy pomocy masowego umysłu, co docelowo zostanie osiągnięte – zwykle aby zniewolić Ludzi. Najczęściej ludzie są nieświadomi tego typu komunikatów. To niestety jest powód, dla którego są one najbardziej skuteczne. Ludzie którzy oglądają dużo programów telewizyjnych (większość populacji) są bardzo narażeni na podprogowe programowanie.  

Pod powierzchnią oczywiste jest to, co się robi i jakie są wiadomości. Od wczesnego dzieciństwa, zawsze byłam wielką fanką potworów i horrorów. To zawsze był mój ulubiony gatunek filmów. Wiele z tych filmów widziałam, a niektóre ciągle jeszcze oglądam na bieżąco. Chodzi mi tutaj o to, że wiele z nich posiada jakiś ukryty temat.  Kiedy już ten temat wychwycimy i zorientujemy się, podprogowy przekaz przestanie być skuteczny. Nie wszystkie filmy mają tego rodzaju rzeczy, ale trzeba pamiętać i wiedzieć czego szukać. 

Prawie każdy nakręcony film (który widziałam, a widziałam na bank) ma do czynienia z używaniem mocy umysłu, zwiększeniem bioelektryczności za pomocą zaklęć i magii itd. było z gatunku horroru. Podprogowość leży tu w skojarzeniach. Korzystanie z tychże mocy = klęski, nieszczęścia i strach (czy to film jest trzymający w napięciu czy też nie) wykorzystywane są do przekazania podprogowych skojarzeń. Zachowajcie te moce w rękach „wybranej” garstki jako że są one niedostępne dla populacji, która ma być za ich pomocą zniewolona i trzymana w niewiedzy o nich. 

Często można znaleźć naszych Bogów jako temat wiodący w kilku takich filmów, w których przedstawieni zostali jako ohydne potwory lub żądające żywej, ludzkiej ofiary krwiożercze monstra, które żerują na ludziach.

Przykładami jest chociażby „Egzorcysta” [odnośnik do filmu] – nad wyraz jawne. Film ten był bezpośrednim atakiem na siddhis, jak osiągamy praktykując jogę – lewitacja, telekineza, wygibasy i scena, na której dziewczyna schodzi ze schodów w pozycji mostka z krwią cieknącą z jej ust. Ten film został mianowany najbardziej przerażającym w historii horrorem zawierającym opętania. Dla większości niczego nie podejrzewającej publiki doświadczony strach i wiadomości zawarta w filmie idą w parze z tworzeniem blokady w ludzkim umyśle poprzez skojarzenia. W psychologii jest to tak zwane „warunkowanie”, rozsławione przez rosyjskiego naukowca Ivana Pavlova. 

- Jedna Ciemna Noc [link]: mężczyzna, który posiada zdolność telekinezy, po śmierci dręczy młode licealistki - był to raczej straszy film z kolegialną otoczką spędzenia nocy w zamkniętym mauzoleum. Znowóże, korzystanie z mocy umysłu ma być nieosiągalne, niebezpieczne i przerażające. 

- Frankenstein – bioelektryczność tworzy potworne monstrum

- Carrie [link]: telekineza i psychiczne moce = katastrofa, i oczywiście nikt nie może uciec od ‘jezusa’.

- Night Monster (1943) [link]: wykorzystanie mocy umysłu wywołuje szaleńcze morderstwo.

- The Devil Commands (1941) [link]: używanie bioelektryczności do kontaktowania się ze zmarłymi jest fe, be i w ogóle, prowadząc do katastrofy i śmierci.

- Diabelskie Gimnazjum [link]: Diabeł = samobójstwo

- Man Made Monster (1941) [link]: zwiększona bioelektryczność = tragedia, katastrofa i śmierć

Powyższe filmy to tylko kilka przykładów, ale i tak wystarczy, aby mieć ogólne pojęcie. Podprogowe komunikaty nie ograniczają się oczywiście tylko do horrorów. Należy także zwrócić uwagę na leżące u ich podstaw wiadomości, jakie film przekazuje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.