Więcej o podprogowym
przekazie
Pt,
14 kwietnia 2006
Wiadomości podprogowe działają przez podświadomość, często za
pośrednictwem skojarzeń. Cel tutaj jest taki sam jak z judeo-chrześcijańską
biblią, choć w mniejszej skali, od stuleci, chrześcijaństwo był obowiązkowe,
ale jego celem jest stworzenie potężnego myślokształtu przy pomocy masowego
umysłu, co docelowo zostanie osiągnięte – zwykle aby zniewolić Ludzi.
Najczęściej ludzie są nieświadomi tego typu komunikatów. To niestety jest
powód, dla którego są one najbardziej skuteczne. Ludzie którzy oglądają dużo
programów telewizyjnych (większość populacji) są bardzo narażeni na podprogowe
programowanie.
Pod powierzchnią oczywiste jest to, co się
robi i jakie są wiadomości. Od wczesnego dzieciństwa, zawsze byłam wielką fanką
potworów i horrorów. To zawsze był mój ulubiony gatunek filmów. Wiele z tych
filmów widziałam, a niektóre ciągle jeszcze oglądam na bieżąco. Chodzi mi tutaj
o to, że wiele z nich posiada jakiś ukryty temat. Kiedy już ten temat wychwycimy i zorientujemy
się, podprogowy przekaz przestanie być skuteczny. Nie wszystkie filmy mają tego
rodzaju rzeczy, ale trzeba pamiętać i wiedzieć czego szukać.
Prawie każdy nakręcony film (który widziałam,
a widziałam na bank) ma do czynienia z używaniem mocy umysłu, zwiększeniem
bioelektryczności za pomocą zaklęć i magii itd. było z gatunku horroru.
Podprogowość leży tu w skojarzeniach. Korzystanie z tychże mocy = klęski,
nieszczęścia i strach (czy to film jest trzymający w napięciu czy też nie)
wykorzystywane są do przekazania podprogowych skojarzeń. Zachowajcie te moce w
rękach „wybranej” garstki jako że są one niedostępne dla populacji, która ma
być za ich pomocą zniewolona i trzymana w niewiedzy o nich.
Często można znaleźć naszych Bogów jako temat wiodący w kilku takich
filmów, w których przedstawieni zostali jako ohydne potwory lub żądające żywej,
ludzkiej ofiary krwiożercze monstra, które żerują na ludziach.
Przykładami jest chociażby „Egzorcysta” [odnośnik do filmu] – nad wyraz
jawne. Film ten był bezpośrednim atakiem na siddhis, jak osiągamy praktykując
jogę – lewitacja, telekineza, wygibasy i scena, na której dziewczyna schodzi ze
schodów w pozycji mostka z krwią cieknącą z jej ust. Ten film został mianowany
najbardziej przerażającym w historii horrorem zawierającym opętania. Dla
większości niczego nie podejrzewającej publiki doświadczony strach i wiadomości
zawarta w filmie idą w parze z tworzeniem blokady w ludzkim umyśle poprzez
skojarzenia. W psychologii jest to tak zwane „warunkowanie”, rozsławione przez
rosyjskiego naukowca Ivana Pavlova.
- Jedna Ciemna Noc [link]:
mężczyzna, który posiada zdolność telekinezy, po śmierci dręczy młode
licealistki - był to raczej straszy film z kolegialną otoczką spędzenia nocy w
zamkniętym mauzoleum. Znowóże, korzystanie z mocy umysłu ma być nieosiągalne,
niebezpieczne i przerażające.
- Frankenstein – bioelektryczność tworzy
potworne monstrum
- Carrie [link]: telekineza i
psychiczne moce = katastrofa, i oczywiście nikt nie może uciec od ‘jezusa’.
- Night Monster (1943) [link]: wykorzystanie mocy umysłu wywołuje
szaleńcze morderstwo.
- The Devil Commands (1941) [link]: używanie
bioelektryczności do kontaktowania się ze zmarłymi jest fe, be i w ogóle,
prowadząc do katastrofy i śmierci.
- Diabelskie Gimnazjum [link]:
Diabeł = samobójstwo
- Man Made Monster (1941) [link]: zwiększona
bioelektryczność = tragedia, katastrofa i śmierć
Powyższe filmy to tylko kilka przykładów, ale i tak wystarczy, aby mieć
ogólne pojęcie. Podprogowe komunikaty nie ograniczają się oczywiście tylko do
horrorów. Należy także zwrócić uwagę na leżące u ich podstaw wiadomości, jakie
film przekazuje.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.